خانه سنگ؛ سنگِ محلی بیزار و طراحی خانه سنگی


 
 

 

واقعی بودن این پروژه بسیار عجیب به نظر می آید - خانه ای که از چیدمان سنگ های غول پیکر پدیدار می شود ظاهرا خود، سنگ را برش داده است . ولی هم اکنون این خانه در منطقه ی روستایی پرتغال با عکس ها فیلم هایش وجود دارد تا واقعیت وجودش را ثابت کند این خطای بصری یا تصویری خیالی نیست ... این یک پروژه ی واقعی است .

همان طور که در مصاحبه ی تلویزیونی توضیح می دهد، این خانه واقعا با دو تخته سنگ مجاور است که الهام بخش فضاهای داخلی هستند ولی خانه را با سنگ کوچکتر برای اتمام این تاثیر پر کرده است . پنجره های کجش تصویر عجیب در محیط پیرامون را کامل می کند در حالی که این برش خشن مبلمان، پله ها و نرده های اضافه شده به احساس ارگانیک فضای داخلی را ثبت می کند . البته این طراحی، سازگار با محیط زیست است از آن رو مصالح محلی و عناصر طبیعی تری را در خود جای داده است که نیازمند انرژی کمتر برای تبدیل شدن به ساپورت های سازه ای و پوشش یا پرداخت نهایی است .

این خانه فقط خانه ای شخصی است که صاحب آن به دنبال تبلور محیط طبیعی و نگاهی خلاقانه بوده است و هتلی تفریحی برایتوریست ها و بازدیدکنندگان نیست بلکه پاسخی مناسب به بافت همگون و طبیعی اطراف است .

 

سنگِ محلی بیزار و طراحی خانه سنگی

سنگِ محلی بیزار و طراحی خانه سنگی



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: